pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Wednesday, August 25, 2010

PeRMuLAan YaNg bAru....

mulakan dengan bismilah....

Tetiba rasa DiRi ni nak buat Blog...
so,skunk dah wujud  blog aku...aku ley buat apa aku rasa nak buat...
sbb ni page aku...
Lantak aku rr nak kutuk ker..nak maki kew...nak puji kew..nak ngumpat kew..hahahahha
(baru nak idop dlm blog..dah jadik otai ek ko ainn).haha



ainn syakillah bte minhat

aku ni bukan lah jenis yang suka menulis @ menaip...
klo ada assigment baru rr aku beria-ria menaip..
tp aku suka membebel..
hahahha
suka ketawa kuat-kuat sampai aty rasa lega...
nak ketawa jap ley x??..
"huwakahakahakahakahakah'
(tp mcm x ada bnda nak digelakkan kan??)..
benggung!!

nak dipanjangkan citew..
aku ni budak segamat n belajo di ipoh...
dah lama aku dok ipoh...
duloo masa kecik2 pon aku dok ostel..
(kecik kew?)

aku ni mmg suka dok jaooh dari family...
dari form one kot aku dah pandai berdikari...
(promote diri sikit)
hahahah

*nak kawan ngn semua orang...klo boley x nak ada musuh*
musuh toh yang boleh membuatkan idop aku x tenteram
bak kata pepatah
berkawan biar beribu...bercinta biar satu
*walaupon aku x ada kekasih aty*
(x ada kew??)..
hahahahahha
~~mmg x  ada pon~~

sekian sahaja toh kali ni...
x tau nak citew pew...
maybe next time...
byk bnda aku nak kongsi citew...
bye...=)



No comments:

Post a Comment