pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Monday, April 11, 2011

dating tak jadikk!!

konon-konon nak dating arini...
ala...lepak-lepak jumpa 'kawan' baru..
sehari sebelum harinya...wa da setting baju...(punya beria kan...)hahahaha
cantik jer wa pilih baju yang sesuai untuk pakaian musim panas.
(wa dating naik bus yang bayar 7 kupang tuh...memang la romantik kan..)

bf wa..opss..bf.???..hahaha...x de la...
baydewey 'kawan' baru wa tuh x de transport lagi..
(sesuka aty aku jer ckp dia x de transport)
ada kot...tapi motor...wa malas nak nek motor berdua...
nty orang kampung nampak..

kecOooh!!!

******************************************

nak mulakan cerita ni....
malam sebelum kejadian...
dalam kepala otak wa..x sabo nak tunggu sok...
punyer la ecited..
(mana tak nya..dekat 5 tahun kot wa x dating...)
dah lupa dating tuh cmna...
nasib bek ada mak cik google..bagi petua...hahahaha(beria kan?)
malam tu mcg macam biasa dengan 'kawan' tuh...
pergh....menyirap jer darah wa...mendapat satu pesanan ringkas dari beliau:


"awak...saya nak bgetau ni..esok saya TERPAKSA kerja...."


walawweeeyyy!!!!darah wa...dah turun naek..turun naek..
(eee...beria gler ko ni ainn)...


soalan untuk korang:

*apa perasaan korang bila korang dah beria GilaGilaGila ni nak dating..
last minit cancle???


gembira???!!
nampok beno lah membohongnya..cuba simpan-simpan sikit bohongnya tuh...
(entah-entah korang siap nangis kan??)
pergghh!!!...terok gler sape yang nangis bila date nya Cancle...
aku x nangis owkey!...aku coOl jer sbb aku pon malas nak dating, 
nanti kena nek bus tuh..!!hahaha


Apa-apa pun aku x kisah date aku tuh cancle...ada sebab nape x jadik date tuh..pikir positif jer..,,asalkan hubungan aku ngn 'kawan' aku tuh 
kekal sampai ke....................(walaweyy..pikir jaOh..)
amin~~



setiap kejadian ada hikmah...sapa sangka..time aku dating-dating dengan 'kawan' aku tuh...tetiba hujan lebat..mana aku nak berteduh..??
dah la x de kereta...x kan nak lari dapatkan bus???chooiiyy!!
ada nanti  nyayi lagu 'memori daun pisang'dalam bus...
(ingat citer industan ke?)hahahahaha



kesimpulanya:
u all jangan salah kan sape-sape kalau apa yang kita rancang uh x jadik....semua tu kehendak Tuhan...terima seadanya...


gadis semasa:
memilih tarikh yang lebih sesuai=P

No comments:

Post a Comment