pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Saturday, April 21, 2012

GATALNYA....jari~~

eh..eh..eh...
tetiba muncul semula sejak dah berapa abad aku tak mengatal jari tulis blog...
selalu orang gatal tangan sebab nak dapat $$$$
tapi aku gatal tangan sebab nak tulis blog.!

anyway...
aku tiada benda nak kongsi dengan korang...

siapa kauorang??mcm ada orang nak baca blog kau...
perasann~~


ok,lantak!



actually saje je nak try type blog dengan page baru ni...  
(bagi aku baru laa,kalau u olls mesti da lama kan)

ok,aku pun tak paham apa yang aku bebel...fullstop!

3 April 2012 tempoh hari, 
aku berjaya digelar raja sehari...
opsss!!bukan..bukan...!bergelar graduan akhirnya,syukur alhamdulilah...
sebenarnya, aku tak sangka pun aku boley pakai baju graduan and topi dia bagai...
ada nama saitifik bagi 'topi'tu..
tapi aku tak tahu abenda namanya...

walaupun hanya Diploma,tapi aku BANGGA dengan diri aku...kau ada?
sure la korang ada kan...
lagi rr Ijazah,PHD,DPH bagai...
TAHNIAH buat kalian






gambar hiasan



apabila sudah digelar graduan, 
maka secara automatik akan bermula lah hidup baru sebagai seorang  
PEKERJA
ok,seriusly,
lepas abis study dari tahun lepas,
 aku hanya kerja sekali je...
itu pun selama sebulan..!
hahahhaha..!!
sangatmalasnakkerja.!

*korang tak payah tau la punca aku berhenti

Sudah GENAP setahun aku tak kerja..
maka surat yang tak patut sampai rumah aku...
surat itu pun sampai...
iaitu

surat pitipitien

surat apakah itu..?
saya pun tatau...
*tetiba ta tau apa itu pitipitien..lalalal~

HUTANG TETAP HUTANG..


No comments:

Post a Comment