pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Monday, October 15, 2012

Nur

hai...
hahahaha rasa macam nak gelak la tiba-tiba....
eh,korang nak gelak jugak..??
okeh..mari kita gelak sama-sama..

hahahahahahahahahahahahahah..!!

okeh,berhennnnntttiii..!!
(amboi,macam kawat kaki pulak)


okeh,tengahari ahad yang hangit...

kringgg...kringgg..kringgg...
henfun aku berbunyi...nombor tidak dikenali...

hello...

hello,eh jom lepak ptg ni kat bandar..bosan laaa..

ehh,kau siapa ni?tetibee jee...x malu ke?

alaaa,aku bosan laaa..jom la lepak...

aku kenal kau kee??

sebab tak kenal laa,kita kena jumpa..

what thee....

tutt...tuuttt....

aku malas nak layan dengan orang yang tah pape...tapi serius,ahad tu sangat bosan...memang lazimnye aku keluar hari ahad...tapi minggu ni tak ada siapa pulak nak teman..so,lebih baik aku mendiamkan diri dirumah daripada merayap di dataran segamat sorang-sorang seolah-olah ingin mencari kenalan baru...haha~
okeh,mamat tu call selagi boley..!okeh,lupa nak bgetau,orang yang call tu seorang lelaki..aku malas nak jawab call dia,tapi dia tetap call, sampai bateri henfun aku tinggal 15%...dengan itu,aku menjawab call yang terakhir itu...

nak apa wey..?

lepak jom...

okeh...jom..!

kenapa mudah sangat aku menerima pelawaan dia untuk lepak.?aku pun tatau...
*korang jangan terus buat andaian mengatakan "aku gatal + gedik"..!!

aku pun drive ke tempat yang di settingkan...
for ur information, aku tak pernah jumpa lelaki tu, dan tanpa berfikir panjang, aku bawak adik aku untuk teman....

okeh,setting-setting...jumpa!

aii...

aii,aku slumber!*macam jual mahal laa..HAHA


~~(borak-borak) ~~


hadoi...mamat ni..emm,TAK BEST laaaa....not my teste!..
aku bukan memilih fizikal...
dia punya wajah not bad..boley tahan...tapi dress up dia..!!
plesss laaa..!!

*seluar pendek(tak kisah sangat la selagi boley menutup lutut dia tu)
*pakai rantai & gelang silver(tak macho okeh lelaki pakai rantai bagai,bapak rantai pulak tuu..BESAR )
*bibir hitam(faham kan...merokok)
*tindik telinga(malas nak komen)
*then, backgroud education kurang best..!sekolah sampai darjah 6...

so,aku terus memutuskan untuk tidak berborak terlalu lama..aku mengundur diri dengan cari berhemah dan sopan-santun yang telah diajar oleh mak aku 15 tahun dulu...

macam mana lah aku boley jumpa orang camtuh..aku tye mana dapat nombor henfun aku,dia jawab.member bagi...
ehhhh,muak la dengar alasan macam tuuu..!!!

byeeeeeeeee Nur...

*eh,lupa nama dia Nur ********..


No comments:

Post a Comment