pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Friday, May 13, 2011

malas..MALAS...malas...

MALAS....
haaa...ea lah..aku memang malas...
apa??...laaa...anda baru tau kew aku malas??...
tahniah...!

ea..aku tau..muka aku memang nampak

'muka rajin'...

*asal ko buat muka jeles sambil jeling-jeling uh..??.!!cungkil mata uh kang,baru tau.!!


hari ini malas nak kongsi cerita dengan u all...
sebab seharian hari ini masa aku penuh dengan tido.!zzZZzzzz...
tak kan aku nak kongsi cerita sal mimpi-mimpi aku td...
aku pon x ingat aku mimpi apa...
hahahah

hari ini nak touch up sikit blog ni..design & colour baru rr..dah muak aku tgk page blog aku ni...busan..busan..busan..

apa??..korang nak toloongg??..ala..x yh susah-susah la...dah3..g tido sana..!!.aku kalau malam  memang jadik burung hantu..sebab petang  dah jadik cicak kobeng..
*pehal plak la tetiba jadik cicik kobeng niyh??..sengal..

papai ...assalamualaikomm..


gadis semasa:
burung hantu

No comments:

Post a Comment