pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Friday, May 27, 2011

Cherating V.s Genting

cuti sekolah dah bermula...
come on 
go..go..go...

jom pergi holiday..!!!
tapi...

kenapa aku macam excited nak g holiday semasa cuti sekolah ..
sedangkan aku dah lama tak sekolah???..


hahahahah....
buat maloo jer..~~

bukan pe,dah lama dok umah..busan..asyik jadi suri rumah yang tak ade tangga ni...=P

bydeway...family belah mak dah plan nak g family day kat Genting..!!
opss...
bukan..bukan...!!
nak g family day kat Cherating....

sementara nak tunggu mak ayah aku pergi rumah orang kawen kat kg sebelah...aku update blog..

kami akan bergerak kejap lagi..!!!!
semua dah siap packing...
aku rasa dah lama aku tak g jalan-jalam 'minum angin'..
(asyik makan angin je kan)...
**sekali sekala tukar ayat...tapi jangan tiru ayat bodo ni kat dalam karangan BM korang..mmg kena maki n terajang dengan cikgu BM korang...

persoalanya disini:
angin boley buat minum ke??begong..begong..~~


owkey...
mak ayah da balik....

picture dan cerita di  sana  akan dimasukkan nty...
tapi tgk la kalau rajin amek gambar..

*take care korang sempena cuti sekolah ni..



gadis semasa:
happy holiday


No comments:

Post a Comment