pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Tuesday, June 21, 2011

aku CABAR kau..!!!

'manusia' aku CABAR kau delete aku kat facebook ko..
ko tak payah nak jadi kawan aku,
 semata-mata nak jaga hati aku...
kata-kata aku dulo, pada kau..kau lupakan..
skunk aku nak ko delete aku sebagai kawan ko!!...
lupakan aku terus...
buat apa kawan dengan aku kat fb, 
tp bila aku komen status ko, ko delete komen aku..
pikir aku x terasa..
*ala..ko mana penah nak pikir perasaan aku lagi kan..
fine!!

anggap aku tak pernah 'berkawan' dan jumpa dengan ko!!...
*aku akan cuba lupakkan ko terus!!..aku akan paksa diri aku lupakan ko 'manusia'.!

aku tahu kau dah bahagia skunk...tapi ko jangan anggap ko bahagia skunk, ko akan bahagia sampai bila-bila...
aku bukan nak jeles @ pape dengan hubungan baru ko 
aku happy sebab ko dah ada penganti aku..tapi aku harap sangat ko jangan terlalu berharap pada gurlz tuh...

pape pon,aku bukan nak tekankan kat sini pasal hubungan baru ko tuh...tapi aku nak cakap kat ko..

SILA DELETE AKU..!!!

*sia-sia je kita kawan tapi x de pape komunikasi..


p/s:
to Amir Juniorku
nty aku tulis entry sal ko ea...
sabar....
=)







No comments:

Post a Comment