pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Thursday, June 16, 2011

tAnya sAmA pOkOk, ApA sebAb gOyAng...

kenapa tajuk aku macam lirik lagu??..
sebab aku tengah layan lagu ni sambil type entry kali ni..
lagu Hazama dengan MUH..
"POKOK"
layan dowh...
best!!...
bukan sebab gua minat Hazama owkey!!...
habis sebab apa???...
argghhh....sibok je nak tau!!

***************************************************************************

entry kali ni nak mengadu....

gua 

bOOooosannnnNnnnn!!!!!!!

please...gua bosan tahap maksimum duduk rumah 24 jam..!!

gua nak kerja..kerja..kerja...!!!



dalam wallet gua,x de $$$$$$ langsOng....!!!
hp gua x de kredit langsOng...!!!
gua da lama x beli baju n beg serta kasut baruu!!!...

*selipar gua sampai putus,wa beli gam gajah...
gam selipar yg putus tuh.!!
(punya la x de duit nak beli selipar RM2.00 sebagai ganti ..)..
huh!!demmm~~

buat muka sposen bila kua shoping teman  mak, 
sbb nak beli apa yg aku nak, 
TAK DAPAT!...
nak mintak mak, maloo.!!
so,tolak je la troLi...
hurmm,nasib-nasib...~~


susah beb bila x de pendapatan sendiri bila dah besar mcm ni...


semua orang tanya..!!
~ keje apa skunk long?
~ ko buat apa skunk??
~da abis study, keje mana???



aku dah busan menjawab semua pertanyaan seperti diatas...soalan masing2 lebey kurang sepesen jer..


mak cik pak cik igt :

"abis je belajar, terus dapat kerja.!!"


sukarrr!!!!...

p/s : mak cik, pak cik...
* sila jangan tanya soalan yang sama sekiranya mak cik @ pak cik tak ada anak lelaki bujang yang nak meminang saya..hahahah=D



lagi satu yang paling aku pantang.....!!
BANDINGKAN aku dengan orang laenn!!!!!!!!!!!

pantang nenek moyang aku..!
(moyang aq x sure la, dia pantang ke tak..tak sempat tye,)


* anak pak talib tu dah kerja bagus skunk kat kL...
(ada aku kisah)


*anak pak hassan tu, yang sebaya ko tu, da ada kereta sendiri...
(ada aku kisah)


*anak mak leha yg lelaki tu, da ada 2,3 bijik rumah sendiri...dah nak kawen pon dia...
(ada aku kisah ke????)


*anak..bla..blaa...blaaaa....
(sumpah,aku tension!!)


dia...dia  rrr....
aku....aku rrrr....

rezeki masing-masing....
Tuhan dah tentukan 
rezeki masing-masing..
demm.!!


gadis semasa:
nak $$$!!

2 comments: