pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Friday, March 25, 2011

diner....terjawab segalanya..~~

diner DRM.....

*ok*
*notbad*
*seronok*

*walaupon sebenarnya aku x de mood*

disebabkan kawan-kawan yang aku sayang...aku control CunCantikMacho
 depan diorang...
tapi.....
ada jugak yang perasan aku x de mood


@inn...kenapa muka macam tak ada mood??
@inn....kenapa muka ko nampak pucat...??
@inn...kenapa muka ko macam x seceria selalu??..
@inn...kenapa mata ko macam sembab??

dan

@inn....kenapa 'admire' ko dengan 'perempuan' tuh.!??...(tetiba jer kan)
choiiiyyy.....


x kisah la apa yang mereka tanya...but...aku dah try happy depan deme semua...
deme semua jer yang pikir bukan-bukan....

then....

nak cakap apa ekh pasal diner...
ermm,tak de mood la sebabSEBABsebab.....
dan banyak sebab

sebab aku nak tinggal kan kawanKAWANkawan la....
3 taun kot aku tinggal kat Ipoh...
pejamCELIKpejamCELIK....
dah tiga taun dan bersamaan 6 semester...banyak kenangan 
PahitManisMasamKelatKusamWangiBusuk dah aku rasa dan hidu...hahah

memang dah tak boleh la nak buat persembahan 'nasyid' malam tu...
air mata dah berjujuran jatuh....kalau tadah besin boleh la buat cuci baju airnya...hahahaha


"doa perpisahan dan teman sejati"


walaweyy...pasti ingat lagu ni sampai bila-bila...


banyak sebenarnya nak masukkan pic...tp malas la plak....
tak tau nak masukkan yang mana satu...x kan satu album kot...
kang dah macam carik publicity plak...
tapi apa aku kisah....ni kan blog aku..!!


******************************************************************************


semalam....semua persoalan terjawap di benak pikiranku....
aku bukan nak cakap semua lelaki sama jer....
tp mana-mana jantan yang aku kawan rapat sikit...semua lebih kurang jer perangai diorang....
biasa lah..mula-mula kenal....kita kena lah kenal hati budi duloo...
x de lah terus nak mintak couple ker...kawen ker....apa ker,,bagai laaa kan...
kalau direject..mula lah x nak kawan la..apa la....huh...
aku pelik betul la dunia ni...

tp aku ada berdoa...
'jika dia tu jodoh aku....Kau pertemukan jodoh kami...kalau dia bukan jodoh aku..
Kau jaohkan dia dari aku"...


**aku jugak yang berdoa macam tuh kan...
**but now,dah terjawab...
**maknanyer dia bukan jodoh aku...
**so,aku x boleh la nak salahkan sapa-sapa sebab aku dah berdoa macam tuh...
**ada hikmah aku tau.....
**but now,skunk aku kena terima qada' dan qadar Allah...
**sebab Dia Maha Mengetahui apa yang berlaku...


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


then,berlaku plak semalam...nampak sangat la dia suka minah tu kan..aku mmg dah agak lama...
cuma aku x bape pasti....now,semalam dah terbukti semua....dia suka kat perempuan tuh..

dengan aku punyer susah kan nak *********....
tp ...
kalau dengan perempuan tuh, 
dia yg offer diri nak *********dengan minah tu

walaweyy..!!aku mmg tgkkan je  dari jaoOOh and memang dah x de mOood langsong...

aku mmg dah agakkk..!!aku dah agakkkkkkk...!!!

eeeeee....kenapa lah aku tetiba ada perasaan kat dia..???..!!!
tak suka la cmni...

eee...aku dah tau dia mmg dari duloo suka kat  perempuan tu....yg 

ko suka dia nape ha ainn???
ko ni mmg carik pasal lah!



dah la....
teruss x de mood nak type lagi....


sorry...
minggu ni minggu emo saya....

tqsm..!!



kesimpulannya:
hari ini tak ada kesimpulan....pandai-pandai lah korang simpulkan sendiri..


gadis semasa:
aku emo!!


10 comments:

  1. ainnn!!!!!
    sapa laki tu???
    adkh die???

    ReplyDelete
  2. hahahaah!!!!...'dia' siapakah????.....x nak bgetau...malOOoooo....saya x amek awak punyer tau!..dunt wuurry....

    *saya "admire" kat dia jer...x lebih2 pon~~

    ReplyDelete
  3. ea...huhu...
    yg pasti mesti org tu nma die mula F @ A....
    kan2??

    ReplyDelete
  4. ha??????..!!!!!!
    apalah yatt ni...salah sangkah dah ni..!!!
    bukan DRM lah..!!!!hahahahahha

    ReplyDelete
  5. x caye!!!....

    dinner kita dak drm jew....
    TIPUUU!!!!

    ReplyDelete
  6. x la..aku suka abg catering tuh la...ko jgn takut..aku x amek admire ko uh...hahahhahah....
    *serius..!!!

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. ok2...aq fhm...(aq tau ko xkan ckp yer)
    aq x admire die la...die yg admire aq...huhu...
    ko nk amik la...x kesahhh...

    ReplyDelete
  9. ha!!!
    aq dh tau dh...
    die bkn dak klas kita....hahahha...
    lallalalalala.....

    ReplyDelete
  10. hahahhaha...!!ko pikir sape ha yattt!!!!!

    ReplyDelete