pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Wednesday, March 9, 2011

kembarku????

nak mulakan cerita lah kan.....
balik la kampong kan...jumpa mak ayah n adik adik la kan....
(x kan jumpa bf plak)...
ok

bkn nak citew pasal balik kg or bf kan....nak citew sal sorang minah ni~
bermulalah~~
balik naek Bus Cepat...(mmg cepat la kan..janji kol 3.30 sampai kol 4.30...laju sangat kan)..~~
ada sorang minah depan set aku tegur aku..lingkungan dalam 19 or 20 tahun
(aku agak jer,x sure pun)


*siti*(bukan nama sebenar)

siti      :tersengeh2 sambil pandang belakang.. tgk set aku @ aku..
aku     :cool je la...control cun...
siti     :ekh,awak ni izati ea?..
aku     :muka blur2....ekh..x la,,.salah orang kot...
siti     :tp muka awak mcm muka kawan saya...
aku     :maybe sama kot...(sengeh-sengeh)
Siti      :saya Siti....(sambil salam aku)..
Aku     :ermm,saya Ainn(sambil terkejut)..dari mana nak ke mana??
siti     :dari penang nak balik..........

*then,aku terpaksa berhentikan perbualan..sbb kawan aku Siti Nor Poya call,nak plan jln2 time cuti ni...(kononnyer)~~


x pe la kan....
ok...pastu antara aku ngn Siti buat mcm x penah tegoo~~



nak citew pasal Si Siti ni lah kan....

dia cukup sempurna...cantik...body lawoo.....muka bersih...rambut cantik....peramah...sopan santun.......perfect la kan!!
tp....tp....tp...
dia MEROKOK!!!
OMG..!!!kenapa la jadik cmtoh...

*aku fikir sejenak:
kenapa lah dia jadik cmtoh....dah cantik-cantik....tp ada perangai buruk....dia merokok terus tertutup semua kecantikan dia uh....cian mak bapak yg melahirkan dia...klo lelaki yang merokok aku x kisah la kan..mmg da melambak orang lelaki yg merokok.....ni perempuan!!!..seorang wanita..!!



sangat x cantik bila perempuan "merokok..."

mesti korang cakap aku tipoo kan..!!!!
x percaya la tu..!!

nak bgetau sikit ni..bukan mengumpat:
(tp pengajaran bagi wanita)

Si Siti ni rajin berborak ngn driver bus..!!sambil2 dia berborak..dengan selumber dia merokok dalam bus!!!..perghh... gentle la konon kan...pastu bau asap rokok..!!MasyaAllah!!berasap otak aku dok dalam bus!!!!pastu kan,dia suka soh pakcik driver tu berhenti kat perhentian.....nak g toilet katanyer...tp sebenarnya..dia nak merokok..!!!alahai.....sedey aku tgk..!!!
(disebabkan ko la..aku sampai umah lambat..asyik berenti jer)..!!


pecah rekod :

selama 3 tahun aku naek bus ulang alik utara-selatan(ipoh-segamat)..x penah aku tidur begitu sekejap...hanya 2 jam...dasyyattt kan...!!(oo..x dasyat ekh??..x pe la...)=(
tapi sakit la kan ponggong aku....7 jam dalam bus x tido..!!


percaya x???

duit kat wallet ada RM0.50 jer..!!!hahahahha....nasib bek toilet kat r&r x kena bayar...klo x,tahan la nak ..............sampai Segamat!!


percaya lagi x???..

x makan & minum selama 7 jam berada dalam perjalanan!!!
(baek puasa  kan..dapat pahala)


percaya x???....

x lapar n x haus langsung dalam bus(mana x nyer makan burger mcD before gerak.sebijik setengah...setengah burger patin pyer...dia x abis,aku makan la...)..hahahha...thankz Anis,Jima n Fatin teman saya makan dan teman balik sampai 'Bus Cepat' tu sampai....~~



percaya x???....

jalan kat highway utara-selatan banyak lekok2..!!!rrr....



dan yang buat aku x percaya..!!

Si Siti tu orang tempat aku...SEGAMAT!!!!!


~~OMG~~




tak percaya sudah!!!




ok.....
da penat....
sampai umah kool 11.30 malam....makan n terus tidoo~~...
zzZZZzzzz~~=)

gadis semasa:
rindu mak ,ayah n adik-adik=)

No comments:

Post a Comment