pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Thursday, March 17, 2011

hari yang damn!!!

walaweeyyy...

arini aty wa panas wey...(dah guna wa,lu jer)...
marah ni...marah ni,.!!!!
wa tension rini!!!!kenapa perlu wa rasa tension wey...
wa tak suka tension!!!tau tak 'TAK SUKA'????
tau kan.....bagus~~

eeee...berbalik pada tension tadi..!!!nak tau x...
(klo nak tau,sila baca seterusnya...kalau x nak tau,g blog org laen)
ok..sambung semula..
nak tau x


ermm, rini kan..
x best kan..
sebab kan...
banyak ikan...
ekh..silap...sebab kan....
banyakbanyakbanyak masalah lah.!!!susah nak explain...


                ****************************************************************


baidewei,korang x payah la tau sebab apa aku tension...kang banyak pihak tersinggung dan tersentak....(tp ni blog aku..lantak la aku nak tulis pe kan?)....
huh.....


sebenarnya...x nak marah sesape..x suka kalau ada orang x suka dengan sikap aku(paham kan ayat aku?)
kalau ada sesape yang x puas aty, x senang dengan sikap aku...x suka dengan perwatakan aku...x suka pergaulan aku dengan orang laen.....dan....x suka aku dengan si dia..(si dia??...sape?)
entah...ainn yg cakap..aku x cakap..aku juz type jer apa yang dia suruh...weyy!!aku gila?!!!!...gila!!!..OMG..


adoi..aku ni la penyakitnyer...kalau tengah marah boley jadik gila yang keterlaluan..!!.

sebab-sebab tension:

pertama: 
  aku x siiiiaaaaaapppppp lagi final projekk!!!...Viva start isnin minggu depan la weyy!!!!!!!


kedua:      
aku kene marah dengan saudara islam ni...!!!walawey....aku maen2..dia pikir aku serius..!!mam!!!


ketiga:      
aku x jumpa 'dia' lepas abis kelas...sampai aty dia x tgk aku pulang.hahah...
(dia ialah...............lect aku la)...pikir bukan2..!!


keempat   :
TEST promotion aku tadi macammmmmm........................!!!!!!!!!!!!!!!


kelima      
sos tumpah kat peti ais dan lantai umah ....balik kelas penat-penat nampak camtoh....perghhh...memang panas la kan........(sape la yg tumpahkan!!!mengaku!!)



keenam    
lapoooooo..!!!x de sape nak masak.......finally,aku jugak yang masak kan....~~


ketujuh     
dah-dah la tu, tuk tension ari ini.....cukup lah kan....x kan banyak sangat tensionnyer kan...



haaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

sebab tu lah aku tension!!!...x pasal-pasal korang yang kene amek tau kan..!!x pew...korang kan kawan baek aku...so,korang kena tau apa masalah aku...hahaha...(x pepasal)



wey....macamana nak hilangkan tension ni??!!!!.....weyy...nak jerit kuat-kuat..!!!
aaaaarrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ha...kan dah jerit...sakit kan telinga...padan muka..!!buwekk!

adoi...sapa lah yang dapat membantu aku ni???...tolong la.....aku dah sakit kepala ni..!!!kenapa banyak masalah ni wey....ala.....x suka la hidup macam ni....kenapakenapakenapa!!!!!!


  1. kalau lah ada tempat nak luah perasaaan kan best(ngade-ngade wey...gedik!)
  2. kalau aku luahkan kat blog ni..bukan nyer dapat tenagkan idup aku....(buweekk)lagi sakit ada la, sbb nak kena susun-susun ayat la bagai...(haa....tgk....blog pon aku salahkan kalau dah tension!padan muka ko la blog)


dah la....x nak la tulis banyak-banyak....nanti semua kena marah...!!

lepas saya dah tenang..saya akan sambung ea....papai u all...
maafkan saya=)

*blog aku tak cantik kali ni...bla la...(macam b4 ni cantik kan...)hahahah


gadis semasa
tension!..tension!~

No comments:

Post a Comment