pelangi kehidupan

pelangi kehidupan

Saturday, March 19, 2011

yahhhOOooooooOOoo

20 Mac 2011 bersamaan hari Ahad....02.13 a.m

yahhooOooooo.........!!!

ops...lupa nak beri salam...terlalu excited la...

assalamualaikum w.b.t

yahhOooooOoooo...!!!!!
(sambung yang tadi)

saya gembira malam ni...sebab ...sebab saya nyer projek da nak siap..!!!!!!
80 % dah siapp!!!!..yahooOOoooo!!!nak jerit kuat2 la....
hanya Tuhan jer yang tau betapa seronok nyer diri saya ni...!!!
nak jerit lagi sekali ley x???..


yahHhhHOooooooooO!!!
*hah..lega..~~


firstly
 nak ucap thankz kat kawan-kawan sebab banyak bantu saya...expecialy my group...
tuan....sofy.....nuraz..
.(ni semua  nama glamor diorang..)


second 
 kat lecturer saya....Puan Rosmanizah and Puan Amla serta Puan Hasmiza yang banyak membantu kami dalam membuat kajian ni..
(cewah...dah macam penghargaan laporan la plak...)
tuh la...dah tercampur dengan laporan kajian....punyerla sampai camto sekali kan...


third :
 responden-responden kami yang banyak memberi kerjasama dalam mengisi borang soal selidik....
(serius weyy..!!!dah macam dalam ucapan penghargaan laporan la...!!!cewahhhhhhhh)


forth:
 sape lagi ekh...mak ayah kat kg la kot...ea lah...kalau mereka tak bank in duit kat aku..camana aku nak print laporan kajian ni kan...hahahaa..thankz mummy n daddy...muwahh....



Lastly:

x lupa juga pada kekasih hati saya......
oh...kalau kamu x de disisi saya...saya x boleh nak buat kajian ni....awak dah banyak membantu saya dalam mensettlekan kajian saya ni...saya sayang awak...saya x kan lupa pengorbanan awak ni sampai bila-bila...dan seolah-olah awak faham dengan keadaan saya semasa buat kajian ni dan awak langsung x menimbulkan masalah............

wahai laptop ku....
(hahahaaha...korang pikir laen kan..!!!)...





hahahahaahahahaha
weyyy..!!aku baru puji ko laptop...skunk Capital H x ley tekan..!!eee...kene tekan kuat2..!!!...tp saya x marah kan awak..kalau semua capital nak rosak pon x pe..tp jangan sekarang..plezz!!=(


*saya nak sambung lagi 20% tu lagi...thankz sooOooo much kat u all ea....



kesimpulannya:

 jangan buat kerja last minit....serabOooot....but i like serabOoot....kalau serabOot, lagi laju saya nak siapkan kerja yang tertunggak ni sebab takut x siap....but laen orang laen perangainya...up to u..!!!
(tp nasib la kawan-kawan kat sekeliling...kene marah,sebab tension...hahahahaha...sian korang...)


bye....

gadis semasa:
happy=)

No comments:

Post a Comment